השקעות נדל"ן בארצות הברית

השקעות ברחבי העולם שינו את פניהם בשנים האחרונות, אם לפני שני עשורים הבנקים והבורסות השונות העניקו מגוון השקעות ושימשו את מרבית המשקיעים כאפיק מרכזי וכיום מסתמן כי השקעות נדל"ן ברחבי העולם הפכו לאחד האפיקים הפופולריים עבור לא מעט המשקיעים. השקעות נדל"ן אלו נעות בין מדינות רבות ביבשת אירופה, אבל מבין מדינות אלו נראה כי יבשת אחת אשר נחשבה עד לא מזמן כאחת הכלכלות החזקות בעולם, גם כמקום מעולה עבור השקעות נדל"ן. מדינת ארצות הברית מזמינה משקיעים אל שוק הנדל"ן שרק צובר תאוצה בשנים האחרונות, החל ממדינות חמות וסוגי דירות שונות ועד למרכזי קניות. התייעצנו עם מומחי  https://boju88.com/ בנושא:

סוגי השקעות בנדל"ן

פדרציית ארצות הברית מחולקת לכ50 מדינות שונות, כל מדינה ממוקמת באזור שונה ולו מזג אוויר, יחסי כלכלה, תיירות ולעיתים גם חוקי מס שונים. מבין מדינות ארצות הברית ניתן למצוא לא מעט סוגים שונים של השקעות נדל"ן, הראשון הוא כמובן דירות ה"קאנדו" שהן דירות בבניין ונחשבות לעיתים לדירות קטנות יותר, כאשר הן נעות בעיצוב של בין 2 עד 3 חדרים. בנוסף להשקעה כזו קיימות גם דירות ב"קומפלקסים" ולהן בריכות במרכז, חדר כביסה ועוד שירותים שונים. ההשקעה השלישית היא כמובן השקעה בדירות קרקע, אשר יכולה לנוע במחירים שונים וכך גם סוג הנכס שנקבל. דירות הקרקע פופולריות בקרב מדינות רבות בארה"ב וניתן למצוא מגוון דירות כאלו להשקעה. ההשקעה הרביעית היא השקעה מסחרית אשר מתמקדת באזורי מסחר ומרלוגים למיניהם, והן ממוקמות בעיקר באזורי הפרבריים בערים.

מחירי השקעות

דירות קרקע הנחשבות לדי פופולריות בקרב משקיעים וגם תושבים בארצות הברית, מצויות כמו שציינו ברחבי ארצות הברית ואיננן ייחודיות עבור מדינה כזו או אחרת. על כן מחירן של דירות הקרקע להשקעה נע בין 80 עד 150 אלף דולרים, כמובן שבבסיס המחיר ישנם משתנים כמו מיקום, סוג השכונה הכלכלה המקומית וכו.
דירות ה"קאנדו" נעות במחירים מעט יותר נמוכים, כאשר מחירן הממוצע נע בין 40 עד 85 אלף דולרים.
ההשקעה האחרונה והנחשבת לדי חדשה היא השקעה במרכזי מסחר ומרלוגים, השקעות אלו יכולות להשתנות ולנוע בין 100 אלף דולרים ועד ל200.