החדירה של שתלי בייקון לישראל

בעבר שהוא לא ממש רחוק מאיתנו מחוסרי עצם היו אמורים לעבור הליך מאוד ארוך עד להשלמת השתל בפה, כאשר בתחילתו היו אמורים לעבור אבחנה, ולוודא כי אכן האזור מתאים וכיצד על הרופא לפעול בהתאם לכך. לאחר מכן היו עוברים את תהליך ההשתלה שהוא בפני עצמו יכול להיות פשוט, ורק לאחר תהליך החלמה שאמור לקחת בין חצי שנה לעד שמונה חודשים היו יכולים לסיים עם ההליך ולבצע השתלה. אך המצב הזה כבר אינו קיים כמעט ברופאת השיניים המודרנית, מכיוון שעם שתלי הבייקון שנכנסו אל סל האפשרויות לטיפול של רופאי השיניים, מחוסרי עצם אינם אמורים לסבול את כל ההליך הזה. אז מתי בדיוק החלה העלייה של "שתלי הבייקון לישראל?

מתי הקסם התחיל

שתלי בייקון הומצאו אי שם בבוסטון בערך בין 30 ל35 שנים, וייעודן היה להצליח להתגבר על מחוסר בעצם השן ולאפשר לשתלים אלו להחזיק בצורה אופטימלית את תחליף השן המלאכותי. פתרון שתלי הבייקון הפך במהרה לפופולרי מאוד בארהב וכבר בשנת 2001 הוקמה נציגות ישראלית בעיר ראשון לציון. וכפי שלבטח תיארתם לעצמכם גם במדינתו הקטנטנה החלו שתלי בייקון להפוך לשם ודבר, כך שתוכלו למצוא את סוג השתלים האלו כמעט בכל מרפאה או בשימוש של לא מעט מרופאי השיניים.

למה שתלי בייקון טובים

שתלי בייקון מתאימים למגוון רחב של בעיות ומחסור בשיניים ועצם שן, והחל משתל בעצם העליונה ועד לשתל בלסת התחתונה תוכלו להיעזר בשתלים. שתלי בייקון מאושרים על ידי FDA ותנאיו המחמירים, איכות השתל כבר הוכחה כיציבה וחזקה, כך ששתל בייקון הוא כמעט כמו מניה בטוחה. מלבד לכל אלו שתלי בייקון יוצרים מבנה מלאה של השיניים ללא חורים או הבדל בין השם הקיימת לשתל הבייקון, בשונה משתלים אחרים שלאחר תקופה תוכלו לראות את רווחים בין השין הטבעית לבין השתל. במידה ותבחרו בשתל בייקון חשוב שתדעו כי הנוכחות שלו אינה גורמת לאיבוד עצם סביב צוואר השתל, והוא יוכל להוות פתרון רחב עבור מגוון בעיות השיניים השונות אשר מצריכות החלפה של שן בשתל.