הייחודיות של עדשות מגע עם צילינדר

בעידן של היום ישנם לא מעט אנשים הסובלים מבעיות ראייה, במיוחד כאשר רובנו הגדול עושה שימוש כמעט שוטף במסכי המחשב והטלוויזיה. אך אחת הבעיות שנחשבת למאוד נפוצה בקרב אנשים הסובלים מבעיות ראייה היא כמובן אסטיגמציה. תופעה זו מתקיימת כאשר ישנם הפרשים של עדשה התוך עינית או מהפרש המתקיים בקימורי הקרנית. כל אלו גורמים לעיוות בקרני האור שאותן קולטות העיניים, כאשר האור שנקלט מתפצל ומשבש את מיקוד העין בצורה כזו שהסובלים ממנה יחווה ראייה מטושטשת או כזו הדומה לתנועת מריחה. אך כיום עם התקדמות הטכנולוגיה הרפואית, תוכלו למצוא גם עדשות מגע המתאימות לבעיית אסטיגמציה. אבל מה כל כך מיוחד בשימוש של עדשות מגע דווקא לסובלים מצילינדר? יצאנו לברר

עניין של נוחות ותנועה

הטיפול בצילינדר תחת המשקפיים המסורתיות היה בלא מעט מהמקרים לא נוח, מלבד זה שהעדשה יכולה להיות גדולה ולהראות את העיניים כמאוד קטנות, השימוש בהן לא פעם הופך למסורבל ולא נעים.
למשל אחרי יום עבודה ארוך מול המחשב כשהמשקפיים הופכות לכבדות הרבה יותר על האף או בשעות הצהריים המאוחרות שהרוח מתחילה להתחזק מעט יותר ולהפריע לראייה תקינה. כל אלו כבר הופכים את המשקפיים לפריט מקשה ולא נוח בלא מעט תנאים, דבר שכמעט ואיננו קיים היום עבור עדשות מגע עם צילינדר.

ללכת עם ולהרגיש נוח

טכנולוגיית עדשות המגע העניקה גם לסובלים מצילינדר פתרון זמין בתקופה שבה הפכו עדשות המגע להיות כל כך פופולריות, פתרון זה היה בדמות עדשות מגע "קשות" המורכבות מחומר GP . אך לא עבר זמן רב עד שהחלו להישמע תלונות מצד המטופלים, כי העדשה איננה נוחה להרכבה לאורך זמן ולעיתים נדרש זמן להסתגל אליהן.  אך מחקרים הוכיחו כי עדשות מגע קשיחות מאפשרות טיפול טוב ואפקטיבי יותר עבור אנשים הסובלים מצילינדר גבוהה.  אך כיום תוכלו למצוא גם עדשות מגע עם צילינדר שהן רכות! הייחודיות שלהן היא היכולת של העדשות לנוע עם הצילינדר בצורה עצמאית, עם זאת חשוב לציין כי עדשות מגע רכות חודשיות מתאימות עד לצילינדר 2.75, ואילו עדשות מגע יומיות מתאימות עד לצילינדר 2.25. כמובן שאת התיאום לעדשות המגע יש להעשות לאחר קבלת מרשם.