דירות 5 חדרים בתל אביב

מי מאיתנו לא חלם על דירת 5 חדרים חדשה בלב ליבה של העיר תל אביב? דירה המאובזרת בסטנדרט הכי גבוה בשוק הדירות כיום ובנייה ירוקה וחסכונית? ואם נאמר שהמיקום הוא לא רק לב ליבה של תל אביב, אלא ממש מטרים ספורים מהיכן שנמצאים בתי הקפה הטובים ביותר, המסעדות המשובחות והפארקים הכי שווים שהעיר תל אביב יכולה להציע לכם?  ובכן בחברת "יוסי אברהמי" מציעה היום דירות מהסוג הזה, בין שכונת פלורנטין המתחדשת ומלאת החיים אל בין הפארקים השונים שבעיר והמכללה האקדמית. פרויקט view מתוכנן להיות אחד הפרויקטים המרכזים בעיר תל אביב והחדשניים, כך שאם החלומות שלכם נדדו אל דירת 5 חדרים במרכז הארץ, פרויקט view יכול להיות הפרויקט המתאים ביותר עבורכם. אבל לאלו מכם אשר מחפשים אזורים שקטים יותר ופחות שוקקי חיים, חברת בנייה כמו "יוסי אברהמי" תוכל לספק לכם את הפתרון המושלם תחת הפרויקט היוקרתי "פילהרמונית" בשכונת כוכב הצפון בתל אביב. פרויקט זה מכיל בתוכו את השקט של תל אביב, הים הפארקים והמרחבים הענקים של העיר. אך לא רק, פרויקט זה משלב בתוכו לא מעט הטבות ופינוקים, החל ממרתף יינות ועד לחדרי כושר וסאונה בבניין! גם בפרויקט זה תוכלו למצוא דירות 5 חדרים, מעוצבים ברמה יוקרתית עם נוף מרהיב לים וחניון פרטי.

עיצובים מתקדמים ומפרטים מפנקים

הפרויקטים של החברה מתהדרים בעיצובים חדשים וירוקים המשתלבים עם האזורים הטבעיים של הביינים. כך תוכלו למצוא את פרויקט view שבפלורנטין, יתחבר אל הפארקים שמסביבו בעזרת שבילים לרוכבי אופנים והליכה. יחד עם כל אלו תוכלו למצוא באותו פרויקט שילוב בין קומות המחר ואזורי הבילוי והפנאי באזור, אל בין בנייה ייחודית השומרת מרעש. גם בפרויקט הפילהרמונית העיצוב והמפרטים נעשים תחת חשיבה רבה ומוקפדת, כך שתוכלו להתפנק גם בשכונת כוכב הצפון ממפרטים מפנקים וייחודים הכוללים ממרכז בריאות ואפילו אולם קולנוע בבניין.

מפרט פנים חוץ- פרויקט view

הפרויקט הממוקמים על רחוב מרדכי בנטוב 5, תוכנן לאיכות החיים גבוה ואורבנית והוא נבנה בצורה ירוקה המתאימה למאה העשרים ואחת. בנייה זו כוללת יכולות הצללה, בידוד תרמי, טיפול בפסולת הבניין ותאורה מתאימה וחסכונית. יחד עם הפתרונות אלו, תהיה גם גינה משותפת ומודרנית לרווחת תושבי הבניין ואת בעיות החנייה של העיר תל אביב, תוכלו להיפטר עם חניון תת קרקעי שיהיה ברשות הדיירים. הדירות עצמן מאובזרות בלא מעט פריטים איכותים החל מערכת מיזוג דירתית, ריצוף גרניט פורצלן במגוון צבעים, תריסי גלילה בכל החדרים. ועד ויטרינה רחבה ואקוסטית שתעזור לצמצם את הרעשים המגיעים ממרפסת השמש שתכלול מעקה אלומיניום וזכוכית. חדרי האמבטיה יהיו מאובזרים ברמה הגבוה ביותר, עם אסלות מנובלוק וסט ארונות משולב ומתאים לחדרי אמבט. יחד איתם גם אזור המטבח לא נזנח וממנו תהנו מארונות עם טכנולוגית הטריקה השקטה, שיש מדגם קיסר וברזי פרח מעוצבים.

מפרט פנים חוץ- פרויקט Philharmonit

פרויקט הפילהרמנוית הממוקם ברחוב ש"י עגנון 28, נחשב לאחד הפרויקטים היוקרתים באזור כוכב הצפון, מלבד השטחים הציבוריים שבמרחב ולרווחת תושבי הבניין, תוכלו למצוא את השקט שלכם גם במבנה עצמו אשר סגור ומאובטח במשך 24 שעות ביממה. כמובן שאל אלו מצטרפים עוד אביזורים נחשקים כמו חנייה תת קרקעית, לאונג' מרוהט, חדר קולנוע, חדר כושר מאובזר, מרתף יינות. כל אלו נעשים תחת תקני בנייה ירוקה ומעוצבים על בקפידה ודיוק רב ליצירת נוחיות מרבית לתושבי הבניין. אבל מלבד המפרט החיצוני והמפנק של הבניין, דירות הפרויקט מאובזרות גם הן בצורה מדויקת, ברמה גבוה ובהתאם לתקופה. אחד מהאבזורים המתקדמים בבית הוא לא אחר ממערכת הפיקוד הביתית, אשר אמונה על שליטה במערכת החשמל והמיזוג ועליה תוכלו לשלוט גם מהבית וגם מרחוק. כך גם דלתות הפנים האיכותיות שמגיעות במספר גוונים, מרפסות השמש המרווחות שמגיעות גם כן עם ברז גן וויטרינות המאפשרות לאור היום להכנס פנימה. כל אלו אינם לבד ונבחרו בקפידה יחד עם לא מעט פריטים משלימים בתוך הבית, כמו במטבח שם תוכלו למצוא עיצובים בסטנדרטים בינלאומיים, משטחי אבן קיסר וכיור יוקרתי. גם רצפת הדירות תוכננה בקפידה וברמה הגבוה ביותר, כך שתוכלו להנות מריצוף דק במרפסות השמש, ריצוף פורצלן בחדר המגורים והשינה וגם פרקט סינטטי בחדר ההורים ובחדר הארונות. פרמטרים אלו ועוד נעשו תוכננו על מנת לספק לתושבי הבניין את רמת החיים הגבוה ביותר, בין אם היא כוללת את אזור הגינה המשותף ועד לחלונות מובדדי הרעש.

מחירים ומיקום

פרויקט הפילהרמונית

הפרויקט ממוקם ברחוב ש"י עגנון 28 והוא נמצא בשכונת כוכב הצפון, שכונה זו שנמצאת בחלקה הצפוני של העיר נחשבת לשקטה יחסית ובעלת קרבה ללא מעט פארקים ואזורי מסחר קרובים. האזור ביחס ללא מעט אזורים אחרים בעיר תל אביב, נחשב למרווח ולבעל ביקוש רב בלא מעט משכבות האוכלוסייה השונות.  מה שמביא גם למחיר הדירות בפרויקט אשר מתחיל ב4.1 מיליון לדירת 4 חדרים.

פרויקט view

פרויקט זה נמצא על רחוב מרדכי בנטוב 5 ונחשב לאזור גם כן מבוקש, עם הקרבה שלו לאזור פלורנטין, לים ולאקדמית תל אביב. אזור זה שנמצא תחת תקופת התחדשות הופך להיות בשנים האחרונות מבוקש יותר ויותר. הוסיפו לכך את המיקום שלו והיכולת שלכם לצאת עם הרכב היישר אל הכביש הבינעירונים בצורה מהירה , וקיבלתם אזור מושלם. מחירי דירות לדירת 5 חדרים מהקומה ה7 מתחילים ב3.39 מיליון.