שוק העבודה בנתניה לקראת הקיץ

שוק העבודה בישראל חזר אל תעסוקה כמעט מלאה, אנו יכולים לראות זאת החל ממפעלים שחזרו אל מתכונת מלאה ועד אל מגוון מסעדות שסיימו עם תקופת הטייק אווי כבר נמצאות בתפוקה מלאה. יחד עם התעסוקה המלאה שנוכל לראות בחודשים האחרונים, גם את שוק הגיוסים הרחב שחוזר לגיוסים עבור לא מעט משרות בארץ ובנתניה בפרט. אך בשביל שתוכלו להיות מעודכנים ולדעת  באילו משרות דרושים תוכלו לפגוש כאשר אתם מחפשים עבודה בנתניה, המאמר הבא הוא עבורכם ודרך אגב – קל למצוא עבודה בנתניה באתר סחבק!

הייטק

אל העיר נתניה מצטרפות בשנים האחרונות עוד ועוד חברות הייטק שונות אשר מגייסות סוגים שונים של עובדים, החל תפקידי ג'וניור תחת הגדרה של מפתחים,  טכנאי dft סייבר ועוד. את כל העבודות האלו תוכלו למצוא כיום בנתניה ומסביב לה, כשבחלקן תוכלו גם כן למצוא עבודות עם שעות שונות ושכר בסיסי שונה. כמובן שתנאי השכר תנאים סוציאלים וכו נקבעים על פי רמת ידע, ניסיון וכו. את מודעות הדרושים האלו תוכלו למצוא בחודשי הקיץ הקרובים, בלא מעט מאתרי הדרושים והאתרי הדרושים של עובדי ההייטק.

עבודה כללית

יחד עם עבודות ההייטק השונות שתוכלו למצוא בעיר נתניה, תוכלו גם למצוא לא מעט עבודות כלליות. החל מסדרנים, אפסנאים, נהגים, דיילי שירות ועוד. עבודות אלו ברובן מתבססות על משמרות יום אך תוכלו למצוא גם מקומות עבודה עם שעות גמישות ובמגוון רחב של מפעלים וחנויות. עבודות אלו לרוב לא מצריכות ניסיון תעסוקתי כזה או אחר, הן יכולות להתאים גם לחבר'ה צעירים, סטודנטים ואפילו לאימהות חד הוריות. גיוס עבור מקומות אלו נמצא בחודשים אלו של הקיץ בשיאו. 

הסעדה וחינוך

בנוסף אל חברות ההייטק שצצות בשנים האחרונות בנתניה, נוכל לראות גם לא מעט מסעדות בעיר אשר חזרו לתעסוקה מלאה וגם צריכות לא מעט עובדים כמו טבחים, מלצרים, ברמנים וגם אחראי משמרת. תוכלו למצוא אותן באזור הטיילת וגם באזור מרכז העיר, וגם עבודות אלו כמו האחרות שציינו, נמצאות בשיא הגיוס לחודשי הקיץ החמים. מלבד תחום המסעדות שחזר לעבוד כמעט רגיל אנו יכולים גם להרגיש את מערכות החינוך שחוזרות לעבוד ללא זום, ומה שמצריך גם לא מעט עובדים חדשים למסגרות בלתי פורמליות כמו קייטנות בחודשי הקיץ  וקבוצות תגבור שונות בבתי הספר בעיר.