טפט לקיר שגם זול וגם יפה

לא מעט אלמנטים שונים מצטרפים אל חיינו בשנים האחרונות, בין אם על מנת להפוך את החדרים בבית שלנו או את הסלון שלנו להרבה יותר מגוון או להפוך את המקרר שלנו להרבה יותר טעים כמו השייקים. אך כאשר מדובר בעיצוב החדרים שלנו או הבית כולו בעזרת טפטים שונים, חשוב להכיר לא רק את יכולות העיצוב הטמונים בכל טפט, אלא גם בעלויות הכרוכות בבחירה זו. לכן גם אם זו תהיה הפעם הראשונה בה נעשה שימוש בטפט, מומלץ בכל זאת לחפש אחר טפט לקיר שגם זול וגם יפה אשר יוכל להשתלב בעיצוב שלנו בצורה קלה מהירה וזולה.

טפט לקיר שגם זול וגם יפה לחדר השינה

אחד מהצבעים החדשים ישנים גם בין טעמי הגלידות שלנו וגם בצבעי הבית והחוץ, הוא כמובן צבע הפיסטוק שעשה קמבק לא רק כטעם מבוקש אלא גם כאלמנט עיצובי מדהים. להבדיל מהמרדף אחר גלידות הפיסטוק נוכל למצוא טפט בצבע פיסטוק עדין, עם איורים בדומת פרחים לבנים כאשר את סוג הטפט ניתן להמיר לבסיס קנס או נון וובן הנחשבים לחומרי גלם מעולים לטפטים. צבע הפיסטוק בדומה לצבע הסגול בהיר מצליחים להיות מצוינים לעיצוב חדרי השינה, כאשר צבעם הרך משרה נינוחות בחדר השינה ומתאים גם לגיל הרך וגם למבוגרים. על כן הטפט המומלץ הבא שלנו הוא טפט בעל גוון סגול בהיר, אותו נוכל למצוא גם מעוטר איורים וגם כטפט "חלק" במחירים נוחים במיוחד.

טפטים זולים ויפים לכל הבית

קירות הבית שלנו לא פעם מעניקים מעין "מראה" אל שאר הבית או לכל היותר לאישיות העיצובית שלנו, על כן את הקירות הללו נוכל כיום לעצב החל מאופי רציני של משרד ועד לעיצוב קליל ומהנה. כך למשל נוכל לרכוש טפט בעל חיתוכי בטון בצבע אפור, טפט בעל גוון של קיר בטון אפור ועד אל קיר לבנים בתלת מימד. מנגד נוכל לרכוש טפטים גודמת נופים משתנים ולא פחות מתאימים לסלון שלנו ואפילו למטבח, בין חופים שיהפכו כל צפייה בטלוויזיה לחוויה אקזוטית ועד אל טקסטורות שיש מרהיבות בגוונים משתנים כמו תכלת או חום.